Instant Shawl | Tutorial Hijab | Cara Pakai Tudung

AZKAA BLOSSOM


Instant
AZKAA BLOSSOM
__________________
Price : RM69 ONLY
(Not including postage)

AZKAA BLOSSOM mekar dengan bunga2 cinta gitchew, dengan tassel melantun-lantun uolls.. Mesra anak tak payah nak pin2 bagai.. kang tercocok kat anak, seramm uolls.. Kemas terletak cantik, mudah bentuk kat muka pulak tu.. Hmm nak cerita banyak lagi ni.. Baca sampai habis bagi puas hati uolls..

Nak bagitau SSH’s darlings, Butik Scarfsweethoney sedang melancarkan koleksi AZKAA terbaru dengan penambah baik dari yang terbaik. 

AZKAA instant adalah design paling kemas Pertama di Malaysia
Ya Betul... PALING KEMAS!

AZKAA blossom digayakan tanpa pin.. Ya, brooch tak perlu uolls! Lepas ni, tiada lagi kejadian hilang brooch. Shuben pon tak bising brooch merata. AZKAA blossom sememangnya akan penuhi citarasa uolls dan paling penting cantik dipandang :) hurmm.. Lpas ni jadi tumpuan la korang

=========================== 
AZKAA BLOSSOM BEST KE? 
===========================

✅ Sarung sahaja tanpa perlu pin.

✅ Material high quality heavy chiffon (konfem best!)

✅ Mesra solat, lps wudhu, sarung je tak smpi 1 minit

✅ Selamat dan mesra anak (sbb xperlu pin kan)

✅ Jahitan kemas, tak mudah bertas

✅ 7 pilihan warna menawan tersedia

✅ Minimal iron, skali jer, esok bole pakai lagi

✅ Potongan terletak di bahu, bila pakai tu terletak kemas

✅ Tambah cantik dengan bunga-bunga cinta dan batu-batuan

✅ Dihiasi charm xclusif tampak lebih elegan

Berminat? . . 
Wassap “AZKAA BLOSSOM” ke +60142136299 
Wassap “AZKAA BLOSSOM” ke +60142136299 
Wassap “AZKAA BLOSSOM” ke +60142136299

Atau boleh terus Shopping kat butik kami di:

Butik Scarfsweethoney Cawangan SG BESI
58-1 Jalan Tasik Utama 5 Medan Niaga Tasik Damai 57000 
Sg besi Kuala Lumpur 
Waze Apps : SCARFSWEETHONEY 
(Sederet Klinik Kesihatan Sg Besi)

Waktu Operasi: SETIAP HARI | 11am - 8pm
======
Butik Scarfsweethoney Cawangan Bangi Sentral
7-57-02 Jalan Medan Pusat Bandar 8A Bangi Sentral 
Bandar Baru Bangi Selangor 
(Sederet Butik Siti Khadijah)

Waktu Operasi: SETIAP Selasa - Ahad | 10am - 7pm
MONDAY Closed

P/S: Whatsapp atau terus ke butik SEKARANG sebelum Warna Kegemaran korang dikebas!

FOLLOW INSTAGRAM @scarfsweethoney @scarfsweethoneybangi 

FACEBOOK Scarfsweethoney for more info.

Actual color may slightly vary due to lighting and monitor color restrictions.

Code : AZB Salmon Pink
Status : Available

Code : AZB Olive
Status : Available

Code : AZB Mocha Brown
Status : Available

Code : AZB Mint Green
Status : Available

Code : AZB Cream
Status : Available

Code : AZB Yellow Mustard
Status : Available

Code : AZB Royal Blue
Status : Sold out

Code : AZB Cashmere Pink
Status : Sold out


Related Posts by Categories



 

Copyright © Scarf Sweethoney. Designed by Whitey Mommy