Instant Shawl | Tutorial Hijab | Cara Pakai Tudung

BAYLA BLOSSOM


Instant
BAYLA BLOSSOM
__________________
Price : RM69 ONLY
(Not including postage)

NEW DESIGN : BAYLA BLOSSOM instant shawl datang dengan warna CUN2 Uols!!
.
Sarung je dah siap ada lipatan uols kat bahu tu.. Stylish la!!
.
Selalu cikgu2 mmg suka design BAYLA ni.. Tambah bunga2 tu lagi la suka uols!!
.
Nanti anak murid tegur, cikgu hari ni berbunga2 la.. Berseri gituw!! Trus berbunga2 hati uols kan.. Kan.. Kan...

=========================== 
KENAPA KENE BELI BAYLA BLOSSOM?!
===========================

✅ Sarung sahaja dan perlu pin di bahu. Tapi lipatan tu dah sedia ada tau. Style uols!

✅ Bunga-bunga menghiasi di bahu tu jeles kawan uols!

✅ Material high quality heavy chiffon (konfem best!)

✅ Mesra solat, lepas wudhu, sarung je tak smpi 1 minit..

✅ Jahitan kemas, tak mudah bertas..

✅ 12 warna pilihan warna menawan tersedia (sementara stok masih ada!)

✅ Minimal iron, skali jer, esok bole pakai lagi

✅ Potongan terletak di bahu, bila pakai tu terletak kemas

Berminat? . . 
Wassap “BYBL” ke +60142136299 
Wassap “BYBL” ke +60142136299 
Wassap “BYBL” ke +60142136299 

Atau boleh terus Shopping kat butik kami di:

Butik Scarfsweethoney Cawangan SG BESI
58-1 Jalan Tasik Utama 5 Medan Niaga Tasik Damai 57000 
Sg besi Kuala Lumpur 
Waze Apps : SCARFSWEETHONEY 
(Sederet Klinik Kesihatan Sg Besi)

Waktu Operasi: SETIAP HARI | 11am - 8pm
======
Butik Scarfsweethoney Cawangan Bangi Sentral
7-57-02 Jalan Medan Pusat Bandar 8A Bangi Sentral 
Bandar Baru Bangi Selangor 
(Sederet Butik Siti Khadijah)

Waktu Operasi: SETIAP Selasa - Ahad | 10am - 7pm
MONDAY Closed

P/S: Whatsapp atau terus ke butik SEKARANG sebelum Warna Kegemaran korang dikebas!

FOLLOW INSTAGRAM @scarfsweethoney @scarfsweethoneybangi 

FACEBOOK Scarfsweethoney for more info.

Actual color may slightly vary due to lighting and monitor color restrictions.

Code : BYBL Slate Blue
Status : Available


Code : BYBL Custard
Status : Available


Code : BYBL Soft Purple
Status : Available

Code : BYBL Soft Turquoise
Status : Available

Code : BYBL Dark Grey
Status : Sold Out!

Code : BYBL Azure Blue
Status : Sold Out!

Code : BYBL Arctic Blue
Status : Sold Out!


Code : BYBL Dark Lilac
Status : Sold Out!

Code : BYBL Sugarcane
Status : Sold Out!

Code : BYBL Nude Pink
Status : Sold Out!

Code : BYBL Pumpkin Orange
Status : Sold Out!

Code : BYBL Black
Status : Sold Out!

Related Posts by Categories



 

Copyright © Scarf Sweethoney. Designed by Whitey Mommy